.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطبی کجا زندگی می کند؟

مدیر برنامه های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی ها نمی خواهند قطبی در تیم ملی به کارش ادامه دهد به همین خاطر از این دست شایعات را دامن می زنند، آن هم در شرایطی که قطبی با فدراسیون فوتبال تعامل کامل دارد.

مهدی حاجی باقر عنوان کرد: به هیچ عنوان قرارداد افشین قطبی به حالت تعلیق درنیامده است و این مربی با فدراسیون فوتبال تعامل کامل دارد. اصل قرارداد برای قطبی که هم اکنون در دوبی به سر می برد ارسال شده و به زودی با امضای قطبی به فدراسیون فوتبال ارسال می شود.

وی با اشاره به محل زندگی قطبی در زمان هدایت تیم ملی گفت: این یک موضوع طبیعی است که سرمربی تیم ملی باید تهران زندگی کند و این موضوع حتی در یکی از بندهای قرارداد وی نیز ذکر شده که در قطبی در طول یک سال و نیم در تهران زندگی خواهد کرد.

مدیربرنامه های قطبی در خصوص شایعه اختلاف نظر بر سر زمان مرخصی های وی خاطرنشان کرد: قرارداد قطبی با فدراسیون فوتبال ایران جهت هدایت تیم ملی 19 ماه است و در این 19 ماه نیز وی 4 هفته مرخصی دارد که البته این موضوع نیز کاملا عادی است چرا که بر اساس قانون کار در طول یک سال می توان 4 هفته مرخصی داشت اما قطبی در طول یک سال و نیم 4 هفته مرخصی دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای فقط شایعه درست می کنند و نمی دانند که این موضوعات بیشتر از هر چیزی به تیم ملی ضربه می زند، نه هیچ کس دیگر.

مدیربرنامه های قطبی گفت: قطبی و فدراسیون فوتبال تفاهم کامل دارند و من شخصا نمی دانم این شایعاتی که هر روز درباره میزان رقم قرارداد یا بندهای مختلف آن منتشر می شود از کجا می آید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.